No Man's Sky creator imageKitos naujienos Naujienos No Man's Sky 

„Hello Games“ bosas prakalbo apie No Man‘s Sky nesėkmę: „Studijai trūko pinigų, kai buvo kuriamas žaidimas“

Įvertinti

Atrodo, kad No Man‘s Sky žaidimą ilgą laiką apgaubusi tyla pamažu sklaidosi, o prie jo kūrimo procesų vairo sėdėjęs vadovas Šonas Murėjus po truputį pradeda atskleisti paslaptis, kurios aptemdė kompanijos viltis išnirti į aukštumas su atviro pasaulio projektu – No Man‘s Sky.

Kalbėdamas parodoje „GDC 2017“ Šonas pripažino, jog buvo padaryta begalė nesuskaičiuojamų klaidų, studiją buvo prirėmęs pinigų stygius, prisidėjęs prie taip skradžiai į žemę prasmegusių žaidimo, nors pati jo pradžia viršijo lūkesčius ir net gi pasiekė rekordą. Tačiau tam ilgai nebuvo lemta užsibūti. Negana finansinių problemų, bendrovės įkūrėjas prasitarė, kad ją sudarė vos 9 darbuotojai per paskutiniuosius penkerius metus. Aiškiai matome, kad tai ganėtinai prasta situacija.

Likusieji „Hello Games“ nariai taip pat išsakė savo mintis, teigdami, kad viskas būtų galėję įvykti geriau, bet nutiko ne taip kaip buvo norėta. Pasak jų, buvo manoma, kad pirmąją žaidimo starto dieną sulauks apie 14 000 fanų, o bendrai sulaukė net 250 000 smalsuolių, kurie, deja, su kiekviena diena nusisuko nuo No Man’s Sky siūlomų malonumų.

Apibendrinant, vertėtų pažymėti, kad No Man’s Sky greičiausiai bus prisimenamas kaip tikrą sumaištį sukėlęs žaidimas ar tai būtų ankstyvas jo užsisakymas ar pasidavimas kitų svaičiojimams, kad primygtinai verta išbandyti fantastinį dirbinį. Tad tokią pamoką tikriausiai išmoko daugelis, prisilietusių prie tokio žaidimo. Na, kad ir kaip nemalonu, bet Hello Games dera palinkėti, jog ateityje reikalai klostytųsi kiek geriau ir būtų išvengta tokios lemties kaip, kad nutiko su No Man’s Sky.

Taip pat skaitykite

Komentuoti

%d bloggers like this: