Age of Empires game coverNaujienos Tai kas liko už kadro 

Tai, kas liko už kadro: 10 faktų, kurių tikriausiai nežinojote apie Age of Empires seriją

Įvertinti

Naujas trečiadienis taip ir naujas įrašas mūsų rengiamoje rubrikoje „Tai, kas liko už kadro“! Šiandien gerbiamai publikai norėtume pristatyti dar nematytą 10 faktų rinkinuką apie strateginių žaidimų seriją Age of Empires. Garantuojame, kad vertingos informacijos ir įspūdžių čia tikrai nestigs. Taigi iškilmingai kviečiame praverti duris į jaudinančius Age of Empires užkulisius!

1. Ne visi Age of Empires serijos žaidimai buvo paremti istoriniais įvykiais

Age of Empires game image

Nors dauguma realaus laiko strateginių Age of Empires žaidimų ir buvo sukurti, atsižvelgiant į tam tikrus istorinius laikotarpius, čia galime rasti ir mitinio pobūdžio garsiosios serijos dalių. Tokia neįprasta atmosfera pasižymėjo Age of Mythology ir The Titans versijos.

2. Pirmoji Age of Empires dalis vos po metų pelnė metų žaidimo apdovanojimą

The very first Age of Empires game

Visiška tiesa! Age of Empires pirmtakas buvo išleistas dar 1997 metais ir sulaukė tiek teigiamų atsiliepimų iš tuometinės žaidėjų bendruomenės, tiek ir iš kritikų pusės. Be to, 1998 metais nutiko, tai ko galbūt daugelis net nesitikėjo. Populiariosios serijos pradininkas pelnė metų strateginio žaidimo apdovanojimą,„The Academy of Interactive Arts & Sciences“ rengtoje ceremonijoje.

3. Iki 2000-ųjų buvo parduota daugiau kaip 3 milijonai Age of Empires serijos kopijų

Pile of dollars

Stulbinama, bet vos per tris pirmuosius metus nuo Age of Empires serijos pradžios, buvo parduota net trys milijonai strateginio žaidimo kopijų. Visuotiniu pripažinimu tenkinosi 1997-ųjų Age of Empires versija,1998-ųjų Age of Empires: The Rise of Rome ir 1999-ųjų Age of Empires II: The Age of Kings dalis.

4. Age of Empires kūrėjai į pagalbą pasitelkė vaikams skirtas knygas

Joystick

Pasak Age of Empires kūrėjų „Ensemble Studios“ , „Big Huge Games“ bei „Robot Entertainment“, esminis išleistų žaidimų tikslas buvo tiesiog linksmai praleisti laiką ir įvykdyti atitinkamas užduotis, kurios dar labiau padėtų nugalėti savo priešus ir užtikrinti tvirtą turimos nacijos būvį. Įdomu ir tai, kad žaidimo dizaineriai vieną kartą buvo sumastę pasinaudoti tiksliai neįvardintomis knygomis vaikams, kurios juos neva įkvėpė ir padėjo įgyvendinti tokius elementus Age of Empires serijoje, kurių iki šiol dar nebuvo.

5. Age of Empires turėjo prilipti skirtingo pobūdžio žaidimų mylėtojams

Gamer

Teigiama, kad Age of Empires serija pasiekė tokią šlovę vien dėl to, jog buvo norima juos pritaikyti įvairiausių žaidimų skonių turėtojams. Ar jūs buvote tik paprastas gamer‘is ar jau pakankamai patobulėjęs į priekį šioje srityje asmuo visai, nebuvo svarbu. Vis dėl to pasitaikė ir tokių momentų, kad su tokia Age of Empires kūrėjų mintimi nesutiko ir tam tikros žaidėjų grupės, išsibarsčiusios po viso pasaulio regionus. Tad girtis anksčiau išvardintoms kompanijoms per daug tikrai nereikėjo.

6. Apie ištikimą Age of Empires muzikos kompozitorių

Stephen Rippy

Patikėsite ar ne, bet svarbiausias žmogus stojęs prie garso takelio kūrimo Age of Empires serijai buvo amerikiečių kilmės kompozitorius Stephen‘as Rippy. Jis dirbo prie šios strateginių žaidimų sagos nuo pat pirmosios Age of Empires dalies. Kartais Rippy sulaukdavo net savo brolio David‘o pagalbos, kuri jam tikrai atsipirko su kaupu.

7. Darbas su bendrove „Big Huge Games“ prie Age of Empires III dalies papildymo The Asian Dynasties

Big Huge Games logo

Pirmasis kolektyvas stojęs prie darbų su Age of Empires serija buvo „Enseble Studios“, tačiau kuriant antrąjį plėtinį Age of Empires III žaidimui, jis pasikvietė ir tokią anksčiau gerai nuskambėjusią kompaniją kaip „Big Huge Games“, siekiant ištaisyti vienas ar kitas trečiosios dalies klaidas bei pagerinti valdymo mechanizmą.

8. Nesustojamai tobulėjusi Age of Empires grafika

Age of Empires game image

Visi Age of Empires grafikos aspektai, rodos, tobulėjo su kiekviena į kompiuterinių žaidimų rinką išleidžiama strateginės serijos dalimi. Ryškūs pasikeitimai matėsi lyginant originaliąją Age of Empires versiją, antrąją, net ir paslaptingai atrodančią Age of Mythology. Ką jau kalbėti apie ketvirtąją serijos dalį Age of Empires III. Ji audringų ovacijų gavo net iš pačių kritikų rato.

9. Dirbtinio intelekto ypatumai

Artificial Inteligence

Age of Empires žaidimų daugelis palaimino ne vien tik dėl aukščiau išvardintų bruožų. Tvirtinama, kad ganėtinai reikšmingu, bet kiek nuošalyje likusiu Age of Empires privalumu buvo šauniai sustyguotas dirbtinis veikėjų intelektas. Kitaip nei panašaus tipo žaidimuose, valdomi herojai nekėlė dramatiškų situacijų, darė tai kas buvo paliepta ir atliko jiems patikėtus darbus per itin neilgą laiko tarpą.

10. Age of Empires motyvuoja domėtis istorija

Compas

Veikiausiai nesuklysime sakydami, kad dauguma tėvų video žaidimuose mato tikrą grėsmę ir savo atžaloms neleidžia praleisti laisvo laiko tarkim prie siaubo žaidimų arba prie pirmojo asmens šaudyklių. Gaila, bet jie kartais tikrai nebūna visiškai teisūs. Kalbant apie gilią prasmę turinčius kūrinius, kad ir Age of Empires seriją, blogybių čia tikrai neįžvelgsime. Didesnė tikimybė, kad toks žaidimas labiau sudomins pasidomėti istorinėmis civilizacijomis, jų istorija, lemtingomis gyvavimo akimirkomis, pasiekimais ar pralaimėjimais. Išvada tokia: nereikia spręsti pagal knygą iš jos viršelio.

Taip pat skaitykite

Komentuoti

%d bloggers like this: