Tai, kas liko už kadro: 10 faktų, kurių tikriausiai nežinojote apie Tomb Raider seriją
Neišmatuojamais žingsniais judėdami tolyn, mes jums norime pristatyti 10 atrinktų bei pikantiškų faktų apie daugeliui gyliai į sąmonę įsismelkusį žaidimą Tomb Raider. Tikimės, kad prisiminsite šią nuostabią veiksmo ir nuotykių kupiną seriją iš naujo, rasite naudingos bei galbūt dar niekur negirdėtos informacijos! Maloniai kviečiame patogiai įsitaisyti ir peržvelgti šviežutėlį mūsų rengiamos rubrikos „Tai, kas liko už kadro“ įrašą.
1. Pirmąją Tomb Raider serijos dalį kūrė labai maža žmonių grupė
Neįtikėtina, bet prie garsiosios žaidimų serijos pirmtako, kuris buvo išleistas dar aname dešimtmetyje, 1996-aisiais, dirbo vos 6 asmenų kolektyvas įkūrės kompaniją „Core Design“. Pradėtus darbus jie spėjo užbaigti tik per trijų metų laikotarpį grįžtant atgal iki 1993-ųjų.
2. Pagrindinės žaidimo herojės Laros Croft įsigalėjimas
Svarbiausio Tomb Raider serijos veido – Laros Croft išradėjas bei dizaineris Tobis Gard‘as kartą buvo pajuokavęs, jog dar tada, kai šis žaidimas neturėjo moteriškosios lyties atstovės, jam tikrai kažko labai trūko. Įdomu, kad tais 9-ojo dešimtmečio laikais stengtasi kaip įmanoma daugiau koncentruotis į video žaidimų kūrimą, kuriuose dominuotų būtent vyrai, o ne kas kita. Tačiau Tomb Raider modeliuotojas su tuo nesutiko ir nusprendė, jog jame turi atsirasti moteris, privalėsianti atsverti šią nelygybę.
3. Laros Croft modelio ypatybės
Tvirtinama, kad Tomb Raider veikėją Larą Croft žaidimo erdvėje sudaro apie 540 skirtingų ir smulkių grafinių elementų, o pavyzdžiui 2013-ųjų žaidime jų skaičius siekia net 40 000!
4. Neįsivaizduojamai greitas Croft Manor būsto suprojektavimas
Galbūt, daugelis sutiktų su faktu, jog viena ikoniškiausių originaliojo Tomb Raider žaidimo vietų yra Laros Croft namas pavadintas Croft Manor.Jį „Core Design” darbuotojai sulipdė vos per vieną savaitgalį. Be to, namą siektą atvaizduoti pagal realųjį bendrovės pastatą, kuriame ir vyko Tomb Raider kūrimo procesai.
5. Nužudytų priešų skaičiaus linija
Diskutuojama, kad per to paties originaliojo Tomb Raider nuotykius, Lara Croft pasiuntė anapilin vos 6 priešus iš kitų likusiųjų žaidime. Tačiau kalbant apie 2013-aisiais pasirodžiusią žaidimo dalį šį skaičių reikėtų padauginti iš maždaug šimto priešų, su kuriais buvo pasielgta taip, kaip ir jiems pridera.
6. Ankstyvojo Tomb Raider žaidimo blokavimas PlayStation konsolei
Sunku pagalvoti, bet gigantė „Sony“ kompanija pirmosiomis dienomis nenorėjo, jog naujutėlis Tomb Raider žaidimas atsidurtų jų ką tik išleistoje konsolėje vien dėl to, kad tuo metu nepateisino keliamų standartų. To pasekoje esmine platforma Tom Raider šedevrui buvo laikoma „SEGA Saturn” ir tai apėmė didžiąją laiko dalį. Vis dėlto, praėjus kiek tai laiko, „Sony” nusprendė pritaikyti pastarąjį „Core Design” darbą ir nemalonesnių problemų nuo to karto kaip ir nebekilo.
7. Larą Croft įkūnijo net keletas gerai žinomų veidų
Pasakojama, kad per visa Tomb Raider serijos gyvavimo istoriją, buvo pakviestos 8 skirtingos bei neapsakomai žavios moterys, kurių tarpe labiausiai suspindo ir tapo tikru tiek žaidimo, tiek ir filmo atspindžiu Holivudo aktorė Angelina Jolie.
8. Gausu juokingų momentų
Visi tikriausiai atsimena įžymiojo italų Renesanso laikotarpio tapytojo Leonardo da Vinčio paveikslą „Mona Liza“. Apie jį nestinga diskusijų ir šiomis XXI a. dienomis. Bet ar buvo kas pastebėjęs šį nežemiško populiarumo sulaukusį dirbinį Tomb Raider serijoje? Jei ne, norime pasakyti, jog vienoje iš žaidimo dalių – Tomb Raider: The Angel of Darkness įmanoma keliaujant pastebėti portretą, kuriame, kaip nekeista, matomas šokiruojantis ir visiškai nepanašus atvaizdas, lyginant jį su tikrąją asmenybe minėtame dailininko paveiksle.
9. Viename Tomb Raider žaidime beveik buvo galima sukurti savo lygį
Tie, kurie mėgsta kurti ir praleidžia nemažai laiko minčių ir idėjų išreiškimui, sykį buvo arti šanso paruošti ir sugalvoti nuosavą misiją tokioje dalyje kaip Lara Croft and The Temple of Osiris. Deja, fanų liūdesiui, žaidimo vadovai pareiškė, kad viso to nuspręsta atsisakyta.
10. Ištiesta pagalbos ranka iš „Rocksteady“ studijos pusės
Ar kas kada nors buvo pagalvojęs, jog Tomb Raider kūrėjai bent kartą sulaukė reikšmingo pastiprinimo? Stulbinama, tačiau tai visiška tiesa. Bendrovės „Rocksteady“ komanda prieš keletą metų nutarė padėti dirbusiems prie vieno iš Tomb Raider žaidimo, pasiūlydami jiems pravarčių sprendimo būdų kaip pagerinti toli besidriekiančią istoriją ir kitus kertinius privalumus.